4 produkty
Wybierz auto
03540261545038
Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
142,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
142,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX210676
Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
128,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
128,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: Bm5g 9f972 ba
Rodzaj paliwa: Benzyna
Rozwiń więcej danych
220,53
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
220,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE711225090
Techniczny numer informacyjny: Pi 2004
151,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
151,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia paliwa to istotny element wyposażenia auta FORD ECOSPORT II, który bezpośrednio wpływa na pracę układu paliwowego i wtryskowego. Element ten jest montowany na końcu szyny zasilającej wtryskiwacze – jego zadaniem jest przekazywanie informacji o ciśnieniu paliwa do sterownika napędowego. Czujnik na bieżąco kontroluje ciśnienie za pompą od momentu próby odpalenia silnika aż do jego wyłączenia. Dzięki temu jednostka napędowa może stale otrzymywać optymalną ilość paliwa, która powinna być niższa lub wyższa w zależności od temperatury silnika.
Pomiar ciśnienia paliwa jest niezwykle istotny dla poprawnego działania układu zasilania pojazdu FORD ECOSPORT II. Z tego względu nie należy bagatelizować żadnych symptomów, które mogą świadczyć o uszkodzeniu tej treści. Należą do nich m.in. nierówna praca silnika, w tym utrata mocy i dławienie, a także nagłe wzrosty mocy. Warto zwrócić uwagę także na podwyższone spalanie, niewłaściwy kolor spalin oraz odczuwanie zapachu paliwa wewnątrz samochodu.
Pierwszą kwestią, którą należy zweryfikować w przypadku kontroli czujnika ciśnienia paliwa w samochodzie FORD ECOSPORT II, jest jego poprawny montaż. Jeśli okaże się, że wszystkie styki znajdują się w odpowiedniej pozycji i są w dobrym stanie, można zdemontować czujnik, aby sprawdzić, czy nie został on uszkodzony. W tym celu stosuje się manometr lub przeprowadza się testy diagnostyczne wykonywane z pomocą specjalnych urządzeń. W razie wykrycia problemów zaleca się jak najszybszą wymianę na sprawny komponent.