4 produkty
Wybierz auto
BOS0261230414
Preparat paliwowy: Wtrysk do koletora ssącego / wtrysk bezpośredni
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona niskiego ciśnienia
114,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
114,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.041
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
123,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
123,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP116254
Strona zabudowy: Z lewej
Wymiar gwintu: M 18
Rozwiń więcej danych
133,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
133,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV409
Ciężar [kg]: 0.07
Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
Rozwiń więcej danych
81,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
81,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia paliwa to istotny element wyposażenia auta VW ARTEON, który bezpośrednio wpływa na pracę układu paliwowego i wtryskowego. Element ten jest montowany na końcu szyny zasilającej wtryskiwacze – jego zadaniem jest przekazywanie informacji o ciśnieniu paliwa do sterownika napędowego. Czujnik na bieżąco kontroluje ciśnienie za pompą od momentu próby odpalenia silnika aż do jego wyłączenia. Dzięki temu jednostka napędowa może stale otrzymywać optymalną ilość paliwa, która powinna być niższa lub wyższa w zależności od temperatury silnika.
Pomiar ciśnienia paliwa jest niezwykle istotny dla poprawnego działania układu zasilania pojazdu VW ARTEON. Z tego względu nie należy bagatelizować żadnych symptomów, które mogą świadczyć o uszkodzeniu tej treści. Należą do nich m.in. nierówna praca silnika, w tym utrata mocy i dławienie, a także nagłe wzrosty mocy. Warto zwrócić uwagę także na podwyższone spalanie, niewłaściwy kolor spalin oraz odczuwanie zapachu paliwa wewnątrz samochodu.
Pierwszą kwestią, którą należy zweryfikować w przypadku kontroli czujnika ciśnienia paliwa w samochodzie VW ARTEON, jest jego poprawny montaż. Jeśli okaże się, że wszystkie styki znajdują się w odpowiedniej pozycji i są w dobrym stanie, można zdemontować czujnik, aby sprawdzić, czy nie został on uszkodzony. W tym celu stosuje się manometr lub przeprowadza się testy diagnostyczne wykonywane z pomocą specjalnych urządzeń. W razie wykrycia problemów zaleca się jak najszybszą wymianę na sprawny komponent.