Łap rabaty za większy koszyk! 🔥

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu paliwa do MERCEDES-BENZ KLASA C W202

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik poziomu  paliwa AIRTEX E10561S

-5% na zakupy od 199 zł

Czujnik poziomu paliwa AIRTEX E10561S

AIRE10561S

Ciężar [kg]: 0.61

486,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

486,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik poziomu  paliwa MEAT & DORIA 79416

-5% na zakupy od 199 zł

Czujnik poziomu paliwa MEAT & DORIA 79416

MEA79416

Rodzaj paliwa: Benzyna, olej napędowy

Rodzaj czujnika: Czujnik dzwigniowy

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

558,62

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

558,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ W202

Czujnik poziomu paliwa w aucie MERCEDES-BENZ KLASA C W202

Czujnik poziomu paliwa samochodu MERCEDES-BENZ KLASA C W202 to jeden z elementów wchodzących w skład układu paliwowego. To komponent, który może stosunkowo często ulegać awariom. Choć jego uszkodzenia są niegroźne dla pracy samochodu, mogą przysporzyć kierowcy wielu problemów, na przykład w momencie, gdy wskazują na dużą ilość paliwa w pojeździe, a w rzeczywistości bak jest pusty.

MERCEDES-BENZ KLASA C W202 – jak zbudowany jest czujnik poziomu paliwa?

Czujnik poziomu paliwa w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C W202 składa się z trzech elementów: pływaka, trzpienia i potencjometru. Awaria może dotyczyć uszkodzeń każdej z tych części, a w niektórych przypadkach również łączących je przewodów Zazwyczaj usterki te nie są poważne i z łatwością można je szybko wyeliminować. Najczęściej wymienia się po prostu te elementy na nowe.

Jak działa czujnik poziomu paliwa w aucie MERCEDES-BENZ KLASA C W202?

Wskazanie ilości paliwa w baku jest możliwe dzięki pracy pływaka, który porusza się w górę i w dół w obrębie zbiornika. Na skutek tych ruchów metalowy trzpień się obraca, co przekłada się na pracę ślizgacza w potencjometrze. Porusza się on po pasku rezystancyjnym, który jest uziemiony. Na podstawie napięcia potencjometru można określić położenie ślizgacza. Generowany prąd trafia do wskaźnika poziomu paliwa, który przedstawia odpowiednie informacje kierowcy.