13 produktów
Wybierz auto
Producenci
03540280160587
114,74
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
114,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie robocze [bar]: 3.8
Wylot - śr. [mm]: 9
119,97
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
119,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540280161511
92,81
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
92,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,92
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
39,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540438161001
1 930,46
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
1 930,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0438170035
850,38
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
850,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT80138
151,90
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
151,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
290,00
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
290,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
205,46
zł/szt.
Kraków: czw. 09.10
U ciebie: czw. 09.10
205,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV30110579
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
501,82
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
501,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
336,85
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
336,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVME001
144,76
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
144,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80137
134,72
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
134,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie MERCEDES-BENZ KLASA E nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie MERCEDES-BENZ KLASA E są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.