Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu paliwa do PEUGEOT EXPERT II

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.66
244,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 154, Długość [mm]: 170, Tryb pracy: elektryczny, Ilość połączeń: 2, Technicz...
277,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
273,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 154, Długość [mm]: 193, Tryb pracy: elektryczny, Ilość połączeń: 2
249,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny
295,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 154, Długość [mm]: 193, Tryb pracy: elektryczny, Ilość połączeń: 3
286,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny
230,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Czujnik poziomu paliwa w aucie PEUGEOT EXPERT II

Czujnik poziomu paliwa samochodu PEUGEOT EXPERT II to jeden z elementów wchodzących w skład układu paliwowego. To komponent, który może stosunkowo często ulegać awariom. Choć jego uszkodzenia są niegroźne dla pracy samochodu, mogą przysporzyć kierowcy wielu problemów, na przykład w momencie, gdy wskazują na dużą ilość paliwa w pojeździe, a w rzeczywistości bak jest pusty.

PEUGEOT EXPERT II – jak zbudowany jest czujnik poziomu paliwa?

Czujnik poziomu paliwa w samochodzie PEUGEOT EXPERT II składa się z trzech elementów: pływaka, trzpienia i potencjometru. Awaria może dotyczyć uszkodzeń każdej z tych części, a w niektórych przypadkach również łączących je przewodów Zazwyczaj usterki te nie są poważne i z łatwością można je szybko wyeliminować. Najczęściej wymienia się po prostu te elementy na nowe.

Jak działa czujnik poziomu paliwa w aucie PEUGEOT EXPERT II?

Wskazanie ilości paliwa w baku jest możliwe dzięki pracy pływaka, który porusza się w górę i w dół w obrębie zbiornika. Na skutek tych ruchów metalowy trzpień się obraca, co przekłada się na pracę ślizgacza w potencjometrze. Porusza się on po pasku rezystancyjnym, który jest uziemiony. Na podstawie napięcia potencjometru można określić położenie ślizgacza. Generowany prąd trafia do wskaźnika poziomu paliwa, który przedstawia odpowiednie informacje kierowcy.