7 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.61
262,51
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
262,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
257,61
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
257,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
218,52
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
218,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
222,98
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
222,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
238,33
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
238,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa
216,49
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
216,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa
190,33
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
190,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik poziomu paliwa samochodu RENAULT GRAND SCENIC to jeden z elementów wchodzących w skład układu paliwowego. To komponent, który może stosunkowo często ulegać awariom. Choć jego uszkodzenia są niegroźne dla pracy samochodu, mogą przysporzyć kierowcy wielu problemów, na przykład w momencie, gdy wskazują na dużą ilość paliwa w pojeździe, a w rzeczywistości bak jest pusty.
Czujnik poziomu paliwa w samochodzie RENAULT GRAND SCENIC składa się z trzech elementów: pływaka, trzpienia i potencjometru. Awaria może dotyczyć uszkodzeń każdej z tych części, a w niektórych przypadkach również łączących je przewodów Zazwyczaj usterki te nie są poważne i z łatwością można je szybko wyeliminować. Najczęściej wymienia się po prostu te elementy na nowe.
Wskazanie ilości paliwa w baku jest możliwe dzięki pracy pływaka, który porusza się w górę i w dół w obrębie zbiornika. Na skutek tych ruchów metalowy trzpień się obraca, co przekłada się na pracę ślizgacza w potencjometrze. Porusza się on po pasku rezystancyjnym, który jest uziemiony. Na podstawie napięcia potencjometru można określić położenie ślizgacza. Generowany prąd trafia do wskaźnika poziomu paliwa, który przedstawia odpowiednie informacje kierowcy.