9 produktów
Wybierz auto
PIE702550060
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
340,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
340,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338702552340
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
317,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
317,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV46090056
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
692,78
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
692,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE702550070
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
325,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
325,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE702550040
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
379,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
379,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350347520
302,15
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
302,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
356,88
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
356,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
218,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
218,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE702552330
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
310,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
310,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Czujnik poziomu paliwa samochodu RENAULT KANGOO to jeden z elementów wchodzących w skład układu paliwowego. To komponent, który może stosunkowo często ulegać awariom. Choć jego uszkodzenia są niegroźne dla pracy samochodu, mogą przysporzyć kierowcy wielu problemów, na przykład w momencie, gdy wskazują na dużą ilość paliwa w pojeździe, a w rzeczywistości bak jest pusty.
Czujnik poziomu paliwa w samochodzie RENAULT KANGOO składa się z trzech elementów: pływaka, trzpienia i potencjometru. Awaria może dotyczyć uszkodzeń każdej z tych części, a w niektórych przypadkach również łączących je przewodów Zazwyczaj usterki te nie są poważne i z łatwością można je szybko wyeliminować. Najczęściej wymienia się po prostu te elementy na nowe.
Wskazanie ilości paliwa w baku jest możliwe dzięki pracy pływaka, który porusza się w górę i w dół w obrębie zbiornika. Na skutek tych ruchów metalowy trzpień się obraca, co przekłada się na pracę ślizgacza w potencjometrze. Porusza się on po pasku rezystancyjnym, który jest uziemiony. Na podstawie napięcia potencjometru można określić położenie ślizgacza. Generowany prąd trafia do wskaźnika poziomu paliwa, który przedstawia odpowiednie informacje kierowcy.