11 produktów
Wybierz auto
Producenci
Ciśnienie [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
538,54
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
538,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
494,79
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
494,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
382,78
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
382,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie robocze [bar]: 3.5
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
232,80
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
232,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1 [mm]: 8
Średnica 2 [mm]: 10
26,79
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
26,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
297,28
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
297,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 172020029r
Jakość: Equivalent
298,57
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
298,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
295,88
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
295,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
334,46
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
334,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
583,90
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
583,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1070
434,71
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
434,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu RENAULT GRAND SCENIC II z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu RENAULT GRAND SCENIC II. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.