14 produktów
Wybierz auto
Producenci
MEA77222E
Jakość: Equivalent
Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (mpi)
360,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
360,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA77237
Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (mpi)
545,22
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
545,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA77656E
Jakość: Equivalent
404,09
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
404,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2250204
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
848,08
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
848,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA77656
1 173,99
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
1 173,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TF358106861
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
240,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
240,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540580203119
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
375,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
375,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
3RG82001
Średnica 1 [mm]: 8
Średnica 2 [mm]: 10
26,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
26,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0580203108
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
494,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
494,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
303,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
303,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELFG250512B1
358,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
358,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TF358303001
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
225,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
225,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338702552440
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
370,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
370,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE702552750
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 134
Rozwiń więcej danych
733,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
733,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu RENAULT KANGOO II z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu RENAULT KANGOO II. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.