14 produktów
Wybierz auto
Producenci
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
382,78
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
382,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica 1 [mm]: 8
Średnica 2 [mm]: 10
26,82
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
26,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
848,12
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
848,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 173,99
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 173,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
225,49
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
225,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (mpi)
360,60
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
360,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (mpi)
543,08
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
543,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
402,50
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
402,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
358,98
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
358,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
373,35
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
373,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 134
Rozwiń więcej danych
733,26
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
733,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
240,04
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
240,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
494,79
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
494,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 4.5
Rozwiń więcej danych
303,62
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
303,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu RENAULT KANGOO II z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu RENAULT KANGOO II. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.