Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
12 produktów
Wybierz auto
1 173,99
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
1 173,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
502,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
502,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
276,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
276,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
371,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
371,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa
Rozwiń więcej danych
661,66
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
661,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
369,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
369,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
645,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
645,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
247,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
247,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (mpi)
545,22
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
545,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
848,08
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
848,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 134
Rozwiń więcej danych
725,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
725,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica 1 [mm]: 8
Średnica 2 [mm]: 10
26,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
26,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu RENAULT KANGOO II z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu RENAULT KANGOO II. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.