13 produktów
Wybierz auto
MEA77237
Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (mpi)
547,81
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
547,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA77656
1 185,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
1 185,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA77656E
Jakość: Equivalent
651,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
651,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2250204
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
856,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
856,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TF358106861
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
279,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
279,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE702552750
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 134
Rozwiń więcej danych
809,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
809,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
306,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
306,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2250543
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa
Rozwiń więcej danych
668,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
668,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TF358303001
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
248,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
248,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338702552440
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
372,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
372,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0580203108
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
507,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
507,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540580203119
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
378,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
378,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
3RG82001
Średnica 1 [mm]: 8
Średnica 2 [mm]: 10
27,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu RENAULT KANGOO II z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu RENAULT KANGOO II. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.