7 produktów
Wybierz auto
040148803
Ciężar [kg]: 0.11
Zdjęcie producenta: 1
51,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540280160575
86,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
86,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040148801
Ciężar [kg]: 0.1
Zdjęcie producenta: 1
77,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie [bar]: 4
Tryb pracy: Hydrauliczny
58,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
58,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie robocze [bar]: 4
Wylot - śr. [mm]: 9
103,87
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
103,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rodzaj zaworu: Zawór ograniczający cisnienie
10,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
10,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie AUDI A8 D3 może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie AUDI A8 D3 nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie AUDI A8 D3 są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.