11 produktów
Wybierz auto
MEA77241
Tryb pracy: Elektryczny
Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (mpi)
236,68
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
236,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELFE070312B1
566,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
566,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELFE073312B1
Tryb pracy: Elektryczny
597,74
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
597,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C53089990Z
Strona zabudowy: Z lewej
Ciśnienie [bar]: 4
Rozwiń więcej danych
1 015,40
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 015,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C53096823Z
Rodzaj paliwa: Benzyna
Ciśnienie [bar] od: 4
Rozwiń więcej danych
898,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
898,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV02SKV265
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
269,67
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
269,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV02SKV791
514,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
514,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYG10092
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
160,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
160,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDOA2C5306292080
Strona zabudowy: Z lewej
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Rozwiń więcej danych
1 573,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 573,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV02SKV277
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
175,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
175,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV02SKV266
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
265,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
265,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu AUDI A8 D3 z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu AUDI A8 D3. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.