Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
12 produktów
Wybierz auto
SKV02SKV266
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
255,36
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
255,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV02SKV791
492,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
492,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV02SKV277
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
176,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
176,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELFE070312B1
553,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
553,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELFE073312B1
Tryb pracy: Elektryczny
584,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
584,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C5306291980
Strona zabudowy: Z prawej
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Rozwiń więcej danych
1 177,70
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
1 177,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C53096823Z
Rodzaj paliwa: Benzyna
Ciśnienie [bar] od: 4
Rozwiń więcej danych
898,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
898,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C5306292080
Strona zabudowy: Z lewej
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Rozwiń więcej danych
1 573,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
1 573,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA77241
Tryb pracy: Elektryczny
Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (mpi)
233,66
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
233,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDOA2C53089990Z
Strona zabudowy: Z lewej
Ciśnienie [bar]: 4
Rozwiń więcej danych
992,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
992,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV02SKV265
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
257,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
257,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYG10092
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
160,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
160,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu AUDI A8 D3 z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu AUDI A8 D3. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.