Ostatnie dni promocji!

39
GODZ
:
29
MIN
:
05
SEK
arrow-right-black-preheader23302af7
close-white-preheader1fcaa42b
close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Regulatory ciśnienia paliwa do FIAT SCUDO II

1 produkt

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

275,03

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: pt. 02.05

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: pt. 02.05

275,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do FIAT SCUDO II

Regulator ciśnienia paliwa w aucie FIAT SCUDO II

Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie FIAT SCUDO II może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.

FIAT SCUDO II – objawy uszkodzenia regulatora ciśnienia paliwa

W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie FIAT SCUDO II nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.

Przyczyny usterek regulatora ciśnienia paliwa w samochodzie FIAT SCUDO II

Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie FIAT SCUDO II są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.