Powiadom mnie o dostępności

Regulatory ciśnienia paliwa do PEUGEOT 308 I

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

265,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: EQUIVALENT
277,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
709,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru artykułu: 9187
128,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
164,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
262,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Regulator ciśnienia paliwa w aucie PEUGEOT 308 I

Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie PEUGEOT 308 I może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.

PEUGEOT 308 I – objawy uszkodzenia regulatora ciśnienia paliwa

W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie PEUGEOT 308 I nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.

Przyczyny usterek regulatora ciśnienia paliwa w samochodzie PEUGEOT 308 I

Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie PEUGEOT 308 I są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.