18 produktów
Wybierz auto
PIE706032100
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
677,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
677,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706032040
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
953,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
953,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706032300
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z adapterem
440,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
440,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP114638
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie, mechaniczne
Rozwiń więcej danych
576,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
576,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0261520472
549,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
549,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
762,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
762,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYGPW002
Ciężar [kg]: 0.95
578,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
578,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
944,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
944,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPHP5607
Dla numeru oe: 06f 127 025 m
Tryb pracy: Mechaniczne
1 666,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 666,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYGPW001
Ciężar [kg]: 1.105
Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
578,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
578,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP116741
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Ograniczenia producenta: Bosch
Rozwiń więcej danych
456,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
456,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP630651
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Ograniczenia producenta: Hitachi
Rozwiń więcej danych
531,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
531,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV10250011
Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
836,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
836,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV02SKV950
434,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
434,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV02SKV958
544,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
544,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986437405
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
2 658,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 658,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 546,12 zł
SKV02SKV960
523,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
523,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
HIT133070
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
1 172,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 172,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
W silnikach stosowanych w samochodach AUDI TT II (8J) obecność pompy wtryskowej jest potrzebna do wtłaczania paliwa do cylindrów silnika. Pompa bierze także udział przy sprężaniu paliwa w układzie wtryskowym. Nowoczesne układy wtryskowe pracują pod bardzo wysokim ciśnieniem, dlatego też pompy narażone są na usterki w dłuższej perspektywie eksploatacyjnej. AUDI TT II (8J) nie jest wyjątkiem na tym polu.
Zużycie eksploatacyjne to tylko jedna z możliwych przyczyn awarii pomp wysokiego ciśnienia. Potencjalne usterki może wywołać także nieprawidłowa eksploatacja, np. stosowanie złej jakości paliwa zawierającego zanieczyszczenia (w skrajnych wypadkach może dojść do zatarcia pompy). Podobne konsekwencje może mieć także zbyt rzadka wymiana filtra paliwa. Warto przestrzegać lub nawet skracać interwały serwisowe zalecane przez producenta samochodu AUDI TT II (8J).
W samochodzie AUDI TT II (8J) awarię pompy wysokiego ciśnienia można podejrzewać, jeżeli w trakcie jazdy występuje wyczuwalny brak mocy w górnym zakresie obrotów silnika. Symptomem usterki może być także nierówna praca na biegu jałowym, jak i przygasanie silnika podczas jazdy i trudności z jego rozruchem. Alarmujące powinny być także wycieki paliwa na zewnątrz lub jego obecność w oleju silnikowym. Powyższe objawy mogą występować także w przypadku innych awarii, dlatego warto poddać samochód szczegółowej diagnostyce.
W zależności od stopnia uszkodzenia pompy wtryskowej możliwa może okazać się jej naprawa. Motoryzacyjni specjaliści zazwyczaj zalecają jednak wymianę pompy na nowy podzespół, by zapewnić gwarancję trwałości i niezawodności przez dłuższy czas.