12 produktów
Wybierz auto
SKV02SKV959
534,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
534,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0261520472
555,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
555,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706032300
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z adapterem
446,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
446,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP114638
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie, mechaniczne
Rozwiń więcej danych
569,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
569,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYGPW002
Ciężar [kg]: 0.95
583,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
583,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP630652
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie, mechaniczne
Rozwiń więcej danych
575,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
575,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP116741
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Ograniczenia producenta: Bosch
Rozwiń więcej danych
460,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
460,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPHP5620
Dla numeru oe: 06f 127 025 d
Tryb pracy: Mechaniczne
1 945,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 945,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPHP5604
Dla numeru oe: 03c 127 026 r
Tryb pracy: Mechaniczne
1 631,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 631,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
HIT133071
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
1 065,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 065,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV02SKV950
438,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
438,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV02SKV960
528,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
528,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
W silnikach stosowanych w samochodach SEAT TOLEDO III obecność pompy wtryskowej jest potrzebna do wtłaczania paliwa do cylindrów silnika. Pompa bierze także udział przy sprężaniu paliwa w układzie wtryskowym. Nowoczesne układy wtryskowe pracują pod bardzo wysokim ciśnieniem, dlatego też pompy narażone są na usterki w dłuższej perspektywie eksploatacyjnej. SEAT TOLEDO III nie jest wyjątkiem na tym polu.
Zużycie eksploatacyjne to tylko jedna z możliwych przyczyn awarii pomp wysokiego ciśnienia. Potencjalne usterki może wywołać także nieprawidłowa eksploatacja, np. stosowanie złej jakości paliwa zawierającego zanieczyszczenia (w skrajnych wypadkach może dojść do zatarcia pompy). Podobne konsekwencje może mieć także zbyt rzadka wymiana filtra paliwa. Warto przestrzegać lub nawet skracać interwały serwisowe zalecane przez producenta samochodu SEAT TOLEDO III.
W samochodzie SEAT TOLEDO III awarię pompy wysokiego ciśnienia można podejrzewać, jeżeli w trakcie jazdy występuje wyczuwalny brak mocy w górnym zakresie obrotów silnika. Symptomem usterki może być także nierówna praca na biegu jałowym, jak i przygasanie silnika podczas jazdy i trudności z jego rozruchem. Alarmujące powinny być także wycieki paliwa na zewnątrz lub jego obecność w oleju silnikowym. Powyższe objawy mogą występować także w przypadku innych awarii, dlatego warto poddać samochód szczegółowej diagnostyce.
W zależności od stopnia uszkodzenia pompy wtryskowej możliwa może okazać się jej naprawa. Motoryzacyjni specjaliści zazwyczaj zalecają jednak wymianę pompy na nowy podzespół, by zapewnić gwarancję trwałości i niezawodności przez dłuższy czas.