-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
9 produktów
Wybierz auto
Wymagana ilość: 12
51,63
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
51,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość uszczelek: 4
35,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
35,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.5
Materiał: Miedź
Rozwiń więcej danych
8,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
8,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z klamrami
Ilość pierścieni uszczelniających: 12
87,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
87,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0619S
97,69
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
97,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
48,23
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
48,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU77031700
74,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
74,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,95
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
52,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
652,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
652,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Układ dostarczający paliwo do silnika bywa oparty o różne rozwiązania. W zależności od rodzaju silnika może to być m.in. wtrysk bezpośredni, pośredni, common rail, czy pompowtryskiwacze. Naprawa kluczowych elementów układu wtryskowego w samochodzie FORD S-MAX jest możliwa dzięki odpowiednio dobranym zestawom naprawczym. Wybierając z listy wersję silnikową, możesz łatwiej odnaleźć zestawy naprawcze wtryskiwaczy lub pompowtryskiwaczy – w zależności od tego, które rozwiązanie jest wykorzystywane w Twoim samochodzie.
Uszkodzony układ wtryskowy pogarsza parametry pracy silnika. Zestaw naprawczy wtryskiwaczy do samochodu FORD S-MAX pozwoli odzyskać ich sprawność bez konieczności zakupu całkowicie nowych wtrysków. Test sprawności układu wtryskowego warto przeprowadzić, gdy FORD S-MAX wykazuje następujące objawy:
Zestaw do wtryskiwaczy samochodu FORD S-MAX pozwoli wymienić uszkodzone elementy, które uniemożliwiają prawidłową pracę układu dostarczającego paliwo do silnika. Nowe końcówki oraz pierścienie uszczelniające są sposobem na lejące wtryski i regenerację zużytych wtryskiwaczy. Jeżeli testy wykazują problemy z działaniem układu, warto możliwie szybko usunąć awarię – uszkodzone podkładki wtryskiwaczy można zwykle wymienić stosunkowo niskim kosztem. Jednak eksploatacja pojazdu w takim stanie może doprowadzić do poważniejszych uszkodzeń wtryskiwacza, które uniemożliwią regenerację i znacząco zwiększą koszty naprawy.