Powiadom mnie o dostępności

Zawory regulacji ciśnienia do AUDI

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 1.5, Kształt: Pierścień O, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), średnica wewnętrzna ...
9,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: pneumatyczny, Rodzaj zaworu: Zawór zwrotny, Zawór sterowania cisnieniem
94,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.13
54,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj zaworu: zawór sterujący
1 125,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI

Zawór regulacji ciśnienia w samochodzie AUDI

W wybranych wersjach silnikowych samochodu AUDI stosowany jest zawór regulacji ciśnienia paliwa, którego funkcją jest otwieranie i zamykanie dopływu paliwa do układu wtryskowego. W ten sposób regulowane jest ciśnienie paliwa, gdyż zawór odcina jego dopływ w momencie, gdy ilość jest wystarczająca do osiągnięcia potrzebnej wartości ciśnienia.

Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie AUDI

Niestety usterki zaworu regulacji ciśnienia dają w przypadku samochodu AUDI podobne objawy do awarii innych podzespołów. Mogą być to problemy z nierównomierną pracą silnika podczas jazdy lub jego dławieniem się, a także nagłymi spadkami obrotów na biegu jałowym. Niekiedy objawy te połączone są z zapaleniem się kontrolki „check engine” na desce rozdzielczej pojazdu.

AUDI – jak zdiagnozować usterkę zaworu regulacji ciśnienia paliwa?

Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie AUDI łatwo pomylić z objawami występującymi w przypadku zacierania się pompy paliwa lub zatkania filtra paliwa. Diagnostykę warto rozpocząć od odczytania kodów usterek, zapisanych w pamięci komputera pojazdu. Do fachowej diagnostyki zaworu regulacji ciśnienia wykorzystuje się manometr, za pomocą którego można zmierzyć, czy dawkowanie paliwa przez zawór jest prawidłowe.