7 produktów
Wybierz auto
DESDCRS300260
Ograniczenia producenta: Citroen; fiat; ford;
Masa [g]: 160
249,99
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
249,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV22110010
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Rozwiń więcej danych
366,38
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
366,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: Denso
451,98
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
451,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510150009
184,42
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
184,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV25110022
Rodzaj zaworu: Zawór ograniczający cisnienie
Układ wtryskowy: Wtrysk bezpośredni common-rail
186,15
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
186,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
Wersja: Denso
320,62
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
320,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: Delphi
603,31
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
603,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
W wybranych wersjach silnikowych samochodu FORD TRANSIT VI stosowany jest zawór regulacji ciśnienia paliwa, którego funkcją jest otwieranie i zamykanie dopływu paliwa do układu wtryskowego. W ten sposób regulowane jest ciśnienie paliwa, gdyż zawór odcina jego dopływ w momencie, gdy ilość jest wystarczająca do osiągnięcia potrzebnej wartości ciśnienia.
Niestety usterki zaworu regulacji ciśnienia dają w przypadku samochodu FORD TRANSIT VI podobne objawy do awarii innych podzespołów. Mogą być to problemy z nierównomierną pracą silnika podczas jazdy lub jego dławieniem się, a także nagłymi spadkami obrotów na biegu jałowym. Niekiedy objawy te połączone są z zapaleniem się kontrolki „check engine” na desce rozdzielczej pojazdu.
Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie FORD TRANSIT VI łatwo pomylić z objawami występującymi w przypadku zacierania się pompy paliwa lub zatkania filtra paliwa. Diagnostykę warto rozpocząć od odczytania kodów usterek, zapisanych w pamięci komputera pojazdu. Do fachowej diagnostyki zaworu regulacji ciśnienia wykorzystuje się manometr, za pomocą którego można zmierzyć, czy dawkowanie paliwa przez zawór jest prawidłowe.