3 produkty
Wybierz auto
DESDCRS300250
Ograniczenia producenta: Mitsubishi
Masa [g]: 160
538,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
538,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
DESDCRS301700
Ograniczenia producenta: Nissan
Masa [g]: 160
803,89
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
803,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVMS002
Ograniczenia producenta: Nissan
302,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
302,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
W wybranych wersjach silnikowych samochodu MITSUBISHI L200 stosowany jest zawór regulacji ciśnienia paliwa, którego funkcją jest otwieranie i zamykanie dopływu paliwa do układu wtryskowego. W ten sposób regulowane jest ciśnienie paliwa, gdyż zawór odcina jego dopływ w momencie, gdy ilość jest wystarczająca do osiągnięcia potrzebnej wartości ciśnienia.
Niestety usterki zaworu regulacji ciśnienia dają w przypadku samochodu MITSUBISHI L200 podobne objawy do awarii innych podzespołów. Mogą być to problemy z nierównomierną pracą silnika podczas jazdy lub jego dławieniem się, a także nagłymi spadkami obrotów na biegu jałowym. Niekiedy objawy te połączone są z zapaleniem się kontrolki „check engine” na desce rozdzielczej pojazdu.
Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie MITSUBISHI L200 łatwo pomylić z objawami występującymi w przypadku zacierania się pompy paliwa lub zatkania filtra paliwa. Diagnostykę warto rozpocząć od odczytania kodów usterek, zapisanych w pamięci komputera pojazdu. Do fachowej diagnostyki zaworu regulacji ciśnienia wykorzystuje się manometr, za pomocą którego można zmierzyć, czy dawkowanie paliwa przez zawór jest prawidłowe.