Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
3 produkty
Wybierz auto
0369VKJP01001S
Wysokość [mm]: 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 22
Rozwiń więcej danych
46,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
46,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2015MAGT
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów
Wysokość [mm]: 95
Rozwiń więcej danych
56,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
56,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2017MAG
Strona zabudowy: Od strony koła
Wysokość [mm]: 105
Rozwiń więcej danych
59,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
59,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Osłona przegubu to niezwykle ważny element pojazdu CHRYSLER 300 C II. Odpowiedni stan i szczelność osłon zapewniają prawidłową pracę przegubów, a co za tym idzie, całego układu napędowego. Przeguby napędowe są smarowane specjalnym smarem podczas pracy. Jeżeli osłona przegubu nie jest szczelna, smar wydostaje się na zewnątrz lub miesza się z zanieczyszczeniami z drogi, takimi jak piasek czy sól drogowa. Ma to wpływ na przyspieszone zużycie przegubu napędowego, którego niesprawność może powodować niebezpieczeństwo.
Wymiana przegubu napędowego w samochodzie CHRYSLER 300 C II jest o wiele droższa niż wymiana samej tylko osłony przegubu. Warto zatem regularnie kontrolować stan tego elementu (najlepiej kilka razy do roku), aby w razie problemów wymienić osłonę na czas i zapobiec przyspieszonemu zużyciu przegubu. Czego szukać przede wszystkim podczas kontroli? Wszelkiego rodzaju nieszczelności osłony, uszkodzeń mechanicznych, wycieków smaru, miejsc, w których guma jest popękana lub sparciała. Jeżeli zaobserwujemy któryś z tych objawów, powinniśmy wymienić osłonę przegubu na nową.
Szukając osłony przegubu do samochodu CHRYSLER 300 C II, powinniśmy kierować się numerem referencji fabrycznej, który powinniśmy znaleźć w instrukcji obsługi pojazdu lub katalogu sklepu motoryzacyjnego. Najlepiej szukać osłon przegubu z wyższej półki, które zapewnią trwałość i nienaganną szczelność. Wymianę osłony przegubu można zwykle wykonać samodzielnie, posiadając kanał garażowy lub podnośnik kolumnowy oraz podstawowe narzędzia. Wymaga to jednak demontażu sporej liczby elementów, dlatego kierowcy z reguły zlecają usługę warsztatom samochodowym.