-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
3 produkty
Wybierz auto
Producenci
FES2015SEBT
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów
Wysokość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
54,56
zł/szt.
Kraków: czw. 18.09
U ciebie: czw. 18.09
54,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADA108102
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Długość [mm]: 88
Rozwiń więcej danych
67,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 17.09
67,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów
Długość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
48,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 17.09
48,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Osłona przegubu to niezwykle ważny element pojazdu CHRYSLER PACIFICA. Odpowiedni stan i szczelność osłon zapewniają prawidłową pracę przegubów, a co za tym idzie, całego układu napędowego. Przeguby napędowe są smarowane specjalnym smarem podczas pracy. Jeżeli osłona przegubu nie jest szczelna, smar wydostaje się na zewnątrz lub miesza się z zanieczyszczeniami z drogi, takimi jak piasek czy sól drogowa. Ma to wpływ na przyspieszone zużycie przegubu napędowego, którego niesprawność może powodować niebezpieczeństwo.
Wymiana przegubu napędowego w samochodzie CHRYSLER PACIFICA jest o wiele droższa niż wymiana samej tylko osłony przegubu. Warto zatem regularnie kontrolować stan tego elementu (najlepiej kilka razy do roku), aby w razie problemów wymienić osłonę na czas i zapobiec przyspieszonemu zużyciu przegubu. Czego szukać przede wszystkim podczas kontroli? Wszelkiego rodzaju nieszczelności osłony, uszkodzeń mechanicznych, wycieków smaru, miejsc, w których guma jest popękana lub sparciała. Jeżeli zaobserwujemy któryś z tych objawów, powinniśmy wymienić osłonę przegubu na nową.
Szukając osłony przegubu do samochodu CHRYSLER PACIFICA, powinniśmy kierować się numerem referencji fabrycznej, który powinniśmy znaleźć w instrukcji obsługi pojazdu lub katalogu sklepu motoryzacyjnego. Najlepiej szukać osłon przegubu z wyższej półki, które zapewnią trwałość i nienaganną szczelność. Wymianę osłony przegubu można zwykle wykonać samodzielnie, posiadając kanał garażowy lub podnośnik kolumnowy oraz podstawowe narzędzia. Wymaga to jednak demontażu sporej liczby elementów, dlatego kierowcy z reguły zlecają usługę warsztatom samochodowym.