12 produktów
Wybierz auto
GSP601757
Długość [mm]: 494.5
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 26
Rozwiń więcej danych
185,44
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
185,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
134,44
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
134,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL151882
Wymiar gwintu: M16 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31
Rozwiń więcej danych
298,31
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
298,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPZBM021
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
Strona zabudowy: Oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
169,51
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
169,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPZBM025
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
160,24
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
160,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH62000053
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Wymiar gwintu: M16 x 1,5
Rozwiń więcej danych
252,38
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
252,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH62000056
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Wymiar gwintu: M16 x 1,5
Rozwiń więcej danych
134,06
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
134,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPZBM022
Strona zabudowy: Oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
172,60
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
172,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL151959
Wymiar gwintu: M16 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31
Rozwiń więcej danych
221,35
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
221,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP601758
Długość [mm]: 150.5
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 34
Rozwiń więcej danych
90,80
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
90,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPWBM144
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozwiń więcej danych
126,59
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
126,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL151883
Wymiar gwintu: M16 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31
Rozwiń więcej danych
254,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
254,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe MINI ONE/COOPER III. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu MINI ONE/COOPER III przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem MINI ONE/COOPER III nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach MINI ONE/COOPER III wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów MINI ONE/COOPER III oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach MINI ONE/COOPER III, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.