Powiadom mnie o dostępności

Przeguby i łączniki wału napędowego do OPEL COMBO D

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: od strony koła, Wymiar gwintu: M24×1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 2...
164,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: LPRKAR777

Przegub LPR KAR777

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25, Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 25, Średnica p...
126,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: LPRKPG900

Przegub LPR KPG900

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25, Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 22, średnica z...
136,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0408151687

Przegub METELLI 15-1687

Strona zabudowy: od strony koła, Wymiar gwintu: M24x1.5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25...
194,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0408151743

Przegub METELLI 15-1743

Strona zabudowy: od strony koła, Wymiar gwintu: M24x1.5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25...
166,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAX493109

Przegub MAXGEAR 49-3109

155,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT25516K

Przegub FAST FT25516K

Strona zabudowy: od strony koła, Długość [mm]: 141, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25, ...
79,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0499899298

Przegub GSP 899298

Długość [mm]: 148, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27, Średnica pierścienia uszczelniaj...
93,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0408151732

Przegub METELLI 15-1732

Strona zabudowy: od strony koła, Wymiar gwintu: M24x1.5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27...
222,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

Przegub wału napędowego w samochodzie OPEL COMBO D

Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe OPEL COMBO D. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu OPEL COMBO D przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.

Kiedy należy wymienić przegub wału napędowego w pojeździe OPEL COMBO D?

Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem OPEL COMBO D nie będzie możliwa.

Łącznik wału napędowego – OPEL COMBO D

Łącznik wału napędowego w pojazdach OPEL COMBO D wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów OPEL COMBO D oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.

Jakie są objawy zużycia łącznika wału napędowego w aucie OPEL COMBO D?

Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach OPEL COMBO D, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.