Powiadom mnie o dostępności

Przeguby i łączniki wału napędowego do TOYOTA CELICA VII

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: NIPJ2822114

Przegub NIPPARTS J2822114

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26, Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 25, Średnica p...
94,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ASH6202242

Przegub ASHIKA 62-02-242

Strona zabudowy: od strony koła, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26, Wewnętrzne uzębienie...
128,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0426GI241

Przegub JAPANPARTS GI-241

Strona zabudowy: od strony koła, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26, Wewnętrzne uzębienie...
91,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 38.05
46,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0510491607

Przegub MAXGEAR 49-1607

Strona zabudowy: od strony koła, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26, Wewnętrzne uzębienie...
113,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYNPWTY018

Przegub NTY NPW-TY-018

169,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYNPZTY066

Przegub NTY NPZ-TY-066

120,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYNPZTY067

Przegub NTY NPZ-TY-067

152,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0499859153

Przegub GSP 859153

Długość [mm]: 149, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26, Średnica pierścienia uszczelniaj...
93,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ASH6202241

Przegub ASHIKA 62-02-241

Strona zabudowy: od strony koła, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26, Wewnętrzne uzębienie...
96,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA

Przegub wału napędowego w samochodzie TOYOTA CELICA VII

Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe TOYOTA CELICA VII. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu TOYOTA CELICA VII przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.

Kiedy należy wymienić przegub wału napędowego w pojeździe TOYOTA CELICA VII?

Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem TOYOTA CELICA VII nie będzie możliwa.

Łącznik wału napędowego – TOYOTA CELICA VII

Łącznik wału napędowego w pojazdach TOYOTA CELICA VII wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów TOYOTA CELICA VII oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.

Jakie są objawy zużycia łącznika wału napędowego w aucie TOYOTA CELICA VII?

Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach TOYOTA CELICA VII, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.