Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do AUDI A4 B5

86 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 634

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 33

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

272,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

272,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 614

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 33

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

251,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

251,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 618

Otwór o śr [mm]: 8.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

472,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

472,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 620

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 33

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

326,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 617

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

340,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

340,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 603

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

509,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

509,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 624

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

325,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

325,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 624

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

303,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

303,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej

338,80

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

338,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 632

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

457,02

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

457,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 610

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

457,02

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

457,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej

308,67

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

308,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

244,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

244,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 637

Otwór o śr [mm]: 8.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

541,82

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

541,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 638

Wymiar gwintu: 14x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

271,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

271,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 632.5

Otwór o śr [mm]: 8.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

611,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

611,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 638.2

Otwór o śr [mm]: 8.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

677,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

677,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 611

Otwór o śr [mm]: 10.8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

429,77

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

429,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 621

Wymiar gwintu: 16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

362,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

362,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 615

Wymiar gwintu: 14x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

257,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

257,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI A4 B5

Wał napędowy w samochodzie AUDI A4 B5 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie AUDI A4 B5?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu AUDI A4 B5, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie AUDI A4 B5?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie AUDI A4 B5 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie AUDI A4 B5 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie AUDI A4 B5 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie AUDI A4 B5

W pojazdach AUDI A4 B5 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu AUDI A4 B5, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

AUDI A4 B5 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu AUDI A4 B5 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.