Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do AUDI A4 B8

33 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 460

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

258,09

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

258,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 463

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

289,33

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

289,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

333,23

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

333,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Położenie osi 1

Długość [mm]: 465

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

259,46

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

259,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 42

Śr. flanszy [mm]: 123

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

496,60

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

496,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 465

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 425,95

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

1 425,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 98,09 zł

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

308,61

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

308,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 460

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 42

303,71

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

303,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z tyłu

Długość [mm]: 1485

1 399,44

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

1 399,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rura o śr. [mm]: 70

Długość całkowita [mm]: 1664

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 811,14

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

2 811,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna

Długość [mm]: 458.3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

549,43

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

549,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 465

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

264,14

zł/szt.

Kraków: pt. 28.02

U ciebie: pt. 28.02

264,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 465

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

252,16

zł/szt.

Kraków: pt. 28.02

U ciebie: pt. 28.02

252,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 463

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

251,41

zł/szt.

Kraków: pt. 28.02

U ciebie: pt. 28.02

251,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

292,03

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

292,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Długość [mm]: 630

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

277,84

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

277,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 7-biegowa

Strona zabudowy: Z tyłu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 454,03

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

1 454,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 465

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

890,87

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

890,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 79,95 zł

Długość [mm]: 465

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

245,32

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

245,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 465

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

788,35

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

788,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI A4 B8

Wał napędowy w samochodzie AUDI A4 B8 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie AUDI A4 B8?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu AUDI A4 B8, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie AUDI A4 B8?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie AUDI A4 B8 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie AUDI A4 B8 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie AUDI A4 B8 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie AUDI A4 B8

W pojazdach AUDI A4 B8 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu AUDI A4 B8, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

AUDI A4 B8 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu AUDI A4 B8 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.