Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do AUDI A6 C6

23 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 525

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

286,77

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

286,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 648

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

354,84

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

354,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia automat. bezstopniowa (cvt)

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

282,32

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

282,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 131,12

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

1 131,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 614

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

290,48

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

290,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia automat. bezstopniowa (cvt)

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

318,99

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

318,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Ilość zębów: 38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

338,22

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

338,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa

Długość [mm]: 650

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

316,36

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

316,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 603

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

297,04

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

297,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.73

150,09

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

150,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

359,85

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

359,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 525

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

351,36

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

351,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 655

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

228,50

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

228,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 562

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 217,21

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

1 217,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Długość [mm]: 544

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

648,66

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

648,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Długość [mm]: 1802

1 325,76

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

1 325,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Numer seryjny: Nwn-au-018

Długość całkowita [mm]: 1.797

1 429,17

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

1 429,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 656

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

291,59

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

291,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 562

Otwór o śr [mm]: 10.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 449,76

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

1 449,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 79,95 zł

Długość [mm]: 655

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

309,13

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

309,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI A6 C6

Wał napędowy w samochodzie AUDI A6 C6 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie AUDI A6 C6?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu AUDI A6 C6, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie AUDI A6 C6?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie AUDI A6 C6 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie AUDI A6 C6 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie AUDI A6 C6 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie AUDI A6 C6

W pojazdach AUDI A6 C6 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu AUDI A6 C6, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

AUDI A6 C6 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu AUDI A6 C6 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.