Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do AUDI TT II (8J)

32 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 479.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

387,65

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

387,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 480

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

227,67

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

227,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 613

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

285,02

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

285,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 482

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

583,60

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

583,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 481

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

459,24

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

459,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 479.5

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

233,13

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

233,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

283,92

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

283,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 7.57

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

437,89

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

437,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 480

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

371,10

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

371,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z tyłu

Numer seryjny: Nwn-au-028

1 577,96

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

1 577,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

304,54

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

304,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 561

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

785,53

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

785,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Długość [mm]: 478

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

287,01

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

287,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna

Długość [mm]: 594

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

371,68

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

371,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 631

Otwór o śr [mm]: 8.4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

306,32

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

306,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 593

Otwór o śr [mm]: 8.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

578,09

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

578,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Długość [mm]: 630

Otwór o śr [mm]: 8.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

607,74

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

607,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 593

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

447,18

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

447,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 806

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

332,74

zł/szt.

Kraków: czw. 06.02

U ciebie: czw. 06.02

332,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 557

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

513,25

zł/szt.

Kraków: czw. 06.02

U ciebie: czw. 06.02

513,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI TT II (8J)

Wał napędowy w samochodzie AUDI TT II (8J) – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie AUDI TT II (8J)?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu AUDI TT II (8J), zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie AUDI TT II (8J)?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie AUDI TT II (8J) można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie AUDI TT II (8J) – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie AUDI TT II (8J) jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie AUDI TT II (8J)

W pojazdach AUDI TT II (8J) półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu AUDI TT II (8J), w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

AUDI TT II (8J) – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu AUDI TT II (8J) są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.