close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Wały i półosie napędowe do AUDI TT III (8S)

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa LÖBRO 306629

Długość [mm]: 561

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

777,73

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

777,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Wał napędowy NTY NPW-VW-081

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

345,92

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

345,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 482 491

Długość [mm]: 557

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

504,32

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: pon. 05.05

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: pon. 05.05

504,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MEYLE 100 498 0778

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 809

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

508,01

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

508,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-VW-185

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 590

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

501,82

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: śr. 30.04

501,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MEYLE 100 498 0784

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 793

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

341,61

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

341,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MEYLE 100 498 0746

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 593

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

442,08

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

442,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 201265OL

Długość [mm]: 558

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

356,92

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

356,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 181212

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 8.098

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

316,77

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

316,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-VW-083

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

385,89

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

385,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK54.059

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 792

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

358,73

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

358,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MEYLE 100 498 0781

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 533

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

339,90

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

339,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 183342

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 7.57

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

404,94

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

404,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do AUDI TT III (8S)

Wał napędowy w samochodzie AUDI TT III (8S) – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie AUDI TT III (8S)?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu AUDI TT III (8S), zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie AUDI TT III (8S)?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie AUDI TT III (8S) można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie AUDI TT III (8S) – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie AUDI TT III (8S) jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie AUDI TT III (8S)

W pojazdach AUDI TT III (8S) półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu AUDI TT III (8S), w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

AUDI TT III (8S) – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu AUDI TT III (8S) są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.