Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do NISSAN PRIMERA II

27 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa NTY NWP-NS-002

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

78,83

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

78,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1138

Długość [mm]: 621

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

270,34

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

270,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 241003

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Długość [mm]: 645

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

256,05

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

256,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 241205

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

264,17

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

264,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FEBEST 0212-P10RH

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 692

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

120,98

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

120,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190076

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

370,32

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

370,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 443 293

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 645

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

253,57

zł/szt.

Kraków: pt. 18.04

U ciebie: pt. 18.04

253,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FEBEST 0212-SR20RH

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 438.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

124,73

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

124,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FEBEST 0212-P10LH

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 425

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

135,16

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

135,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6304RA

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 25

493,87

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

493,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6305LA

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

427,21

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

427,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 621006

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 917

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

404,24

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

404,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62174

Strona zabudowy: Z lewej

Długość [mm]: 645

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

359,37

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

359,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62180

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 938

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

539,87

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

539,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1141

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 917

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

226,36

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

226,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1033

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 938

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

276,78

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

276,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 241081

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Długość [mm]: 608

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

313,14

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

313,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 241019

Długość [mm]: 644

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

243,82

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

243,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 241025

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

319,51

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

319,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 471 579

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 940

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

295,25

zł/szt.

Kraków: pt. 18.04

U ciebie: pt. 18.04

295,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN PRIMERA II

Wał napędowy w samochodzie NISSAN PRIMERA II – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie NISSAN PRIMERA II?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu NISSAN PRIMERA II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie NISSAN PRIMERA II?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie NISSAN PRIMERA II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie NISSAN PRIMERA II – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie NISSAN PRIMERA II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie NISSAN PRIMERA II

W pojazdach NISSAN PRIMERA II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu NISSAN PRIMERA II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

NISSAN PRIMERA II – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu NISSAN PRIMERA II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.