Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do NISSAN PRIMERA II

25 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 917

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

361,19

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

361,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej

Długość [mm]: 645

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

321,15

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

321,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 425

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

125,02

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

125,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 692

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

164,90

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

164,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Długość [mm]: 645

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

253,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

253,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

299,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

299,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

319,51

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

319,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

78,83

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

78,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

264,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

264,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 645

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

254,79

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

254,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Długość [mm]: 608

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

307,66

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

307,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 938

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

482,12

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

482,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 438.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

129,05

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

129,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

367,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

367,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 940

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

296,68

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

296,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 938

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

276,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

276,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 625

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

474,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

474,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

358,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

358,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

450,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

450,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej

Długość [mm]: 645

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

274,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

274,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN PRIMERA II

Wał napędowy w samochodzie NISSAN PRIMERA II – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie NISSAN PRIMERA II?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu NISSAN PRIMERA II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie NISSAN PRIMERA II?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie NISSAN PRIMERA II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie NISSAN PRIMERA II – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie NISSAN PRIMERA II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie NISSAN PRIMERA II

W pojazdach NISSAN PRIMERA II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu NISSAN PRIMERA II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

NISSAN PRIMERA II – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu NISSAN PRIMERA II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.