Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do NISSAN PRIMERA

34 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa MAXGEAR 49-1033

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 938

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

276,78

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

276,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1141

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 917

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

226,36

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

226,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FEBEST 0212-QG16LH

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 450

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

98,18

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

98,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FEBEST 0212-P10LH

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 425

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

135,16

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

135,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FEBEST 0212-SR20RH

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 438.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

124,73

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

124,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6304RA

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 25

493,87

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

493,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 621002

Strona zabudowy: Z lewej

Długość [mm]: 640

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

481,90

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

481,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 621006

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 917

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

404,24

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

404,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62174

Strona zabudowy: Z lewej

Długość [mm]: 645

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

359,37

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

359,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62180

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 938

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

539,87

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

539,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62187

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 638

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

385,37

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

385,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa METELLI 17-0718

Długość [mm]: 617

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

576,54

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

576,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NWP-NS-009

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

84,49

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

84,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 443 293

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 645

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

253,57

zł/szt.

Kraków: pt. 18.04

U ciebie: pt. 18.04

253,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6305LA

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

427,21

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

427,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1138

Długość [mm]: 621

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

270,34

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

270,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NWP-NS-002

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

78,83

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

78,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 241081

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Długość [mm]: 608

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

313,14

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

313,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 241019

Długość [mm]: 644

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

243,82

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

243,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 471 579

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 940

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

295,25

zł/szt.

Kraków: pt. 18.04

U ciebie: pt. 18.04

295,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN PRIMERA

Wał napędowy w samochodzie NISSAN PRIMERA – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie NISSAN PRIMERA?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu NISSAN PRIMERA, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie NISSAN PRIMERA?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie NISSAN PRIMERA można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie NISSAN PRIMERA – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie NISSAN PRIMERA jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie NISSAN PRIMERA

W pojazdach NISSAN PRIMERA półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu NISSAN PRIMERA, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

NISSAN PRIMERA – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu NISSAN PRIMERA są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.