68 produktów
Wybierz auto
0499245012
Długość [mm]: 601
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
213,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
213,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKJC4471
Długość [mm]: 804.5
Wymiar gwintu: M20x1.5
Rozwiń więcej danych
527,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
527,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC4227
Długość [mm]: 588
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
400,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
400,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC4488
Długość [mm]: 895
Wymiar gwintu: M20x1.5
Rozwiń więcej danych
376,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
376,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR421014
Długość [mm]: 887
Wymiar gwintu: M20 x 1,5
Rozwiń więcej danych
211,62
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
211,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR449123
Długość [mm]: 600
Wymiar gwintu: M24 x 1,5
Rozwiń więcej danych
251,37
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
251,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWPE004
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny
269,97
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
269,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499245147
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
257,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
257,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510490318
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 886
Rozwiń więcej danych
232,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
232,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510490467
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 604
Rozwiń więcej danych
262,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
262,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510490468
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 903
Rozwiń więcej danych
267,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
267,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510490472
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 592
Rozwiń więcej danych
290,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
290,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510490477
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
256,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
256,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510490553
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 604
Rozwiń więcej danych
224,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
224,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR432778
Długość [mm]: 610
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21
Rozwiń więcej danych
210,68
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
210,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR432783
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 604.5
Rozwiń więcej danych
210,68
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
210,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR433033
Długość [mm]: 610
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21
Rozwiń więcej danych
249,70
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
249,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKJC4318
Długość [mm]: 886
Wymiar gwintu: M20x1.5
Rozwiń więcej danych
389,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
389,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
432,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
432,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
HAR433091
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 604.5
Rozwiń więcej danych
200,52
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
200,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 206, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 206 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 206 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach PEUGEOT 206 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 206, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 206 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.