65 produktów
Wybierz auto
0499245012
Długość [mm]: 601
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
237,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
237,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP245098
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
283,59
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
283,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499245010
Długość [mm]: 896
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21
Rozwiń więcej danych
297,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
297,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499245016
Długość [mm]: 888
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
260,13
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
260,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499245101
Długość [mm]: 592
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
285,98
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
285,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG4143100100
Długość [mm]: 627
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21
Rozwiń więcej danych
230,60
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
230,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499245035
Długość [mm]: 886
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21
Rozwiń więcej danych
252,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
252,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499245032
Długość [mm]: 605
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21
Rozwiń więcej danych
233,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
233,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKJC4471
Długość [mm]: 804.5
Wymiar gwintu: M20x1.5
Rozwiń więcej danych
488,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
488,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADS6715R
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 24
Rozwiń więcej danych
427,56
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
427,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499245009
Długość [mm]: 602
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21
Rozwiń więcej danych
283,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
283,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499245138
Długość [mm]: 601
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
231,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
231,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL171204
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
381,79
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
381,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
409,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
409,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
347,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
347,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 174,18 zł
402,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
402,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
430,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
430,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
436,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
436,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
0369VKJC4227
Długość [mm]: 588
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
371,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
371,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWPE003
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny
231,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
231,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 206, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 206 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 206 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach PEUGEOT 206 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 206, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 206 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.