71 produktów
Wybierz auto
0369VKJC3858
Długość [mm]: 629
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
381,53
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
381,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499245104
Długość [mm]: 925
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
280,71
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
280,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499245105
Długość [mm]: 625
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
251,42
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
251,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27124
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej
Rozwiń więcej danych
341,42
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
341,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERADA30518
Typ skrzyni biegów: Ma
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
459,33
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
459,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 131,65 zł
SKFVKJC8360
Długość [mm]: 910
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
448,01
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
448,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG4143100700
Długość [mm]: 940
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
399,07
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
399,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP210286
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 613
Rozwiń więcej danych
280,01
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
280,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADS6725LA
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 26
Długość 1 [mm]: 610
472,31
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
472,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510490535
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 915
Rozwiń więcej danych
270,48
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
270,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP210173
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 921
Rozwiń więcej danych
311,27
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
311,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499210229
Długość [mm]: 935
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
185,68
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
185,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499245113
Długość [mm]: 915
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
265,49
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
265,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
465,31
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
465,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
042140144980037
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 625
Rozwiń więcej danych
335,27
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
335,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADS6724LA
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 22
396,33
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
396,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC4483
Długość [mm]: 912
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
350,30
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
350,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499299019
Długość [mm]: 620
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
271,59
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
271,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDK66039
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 630
Rozwiń więcej danych
294,24
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
294,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP210291
Długość [mm]: 833
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
367,67
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
367,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 307, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 307 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 307 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach PEUGEOT 307 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 307, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 307 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.