52 produktów
Wybierz auto
042140144980043
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 653
Rozwiń więcej danych
432,65
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
432,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510491165
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 978
Rozwiń więcej danych
325,90
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
325,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
042140144980044
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 978
Rozwiń więcej danych
423,49
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
423,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP210302
Długość [mm]: 969
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
334,52
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
334,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499210266
Długość [mm]: 678
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
294,77
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
294,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
634,26
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
634,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
FASFT27063
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 958
Rozwiń więcej danych
361,67
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
361,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27128
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej
Rozwiń więcej danych
285,35
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
285,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADS6736L
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 24
Długość 1 [mm]: 667
361,94
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
361,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG302004190228
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
335,09
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
335,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR449124
Długość [mm]: 655
Wymiar gwintu: M24 x 1,5
Rozwiń więcej danych
255,54
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
255,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR461899
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 866
Rozwiń więcej danych
295,80
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
295,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491844
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 653
Rozwiń więcej danych
220,91
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
220,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX492323
266,62
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
266,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDK59015
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 678
Rozwiń więcej danych
403,16
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
403,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDK66041
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 952
Rozwiń więcej danych
425,30
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
425,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRL1655610
Strona zabudowy: Z prawej
509,19
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
509,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB181524
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 7.952
Rozwiń więcej danych
320,09
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
320,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27125
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z lewej
Rozwiń więcej danych
272,02
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
272,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27126
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej
Rozwiń więcej danych
313,93
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
313,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 407, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 407 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 407 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach PEUGEOT 407 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 407, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 407 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.