53 produktów
Wybierz auto
0510491165
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 978
Rozwiń więcej danych
319,35
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
319,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
042140144980043
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 653
Rozwiń więcej danych
419,15
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
419,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27127
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z lewej
Rozwiń więcej danych
231,26
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
231,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042140144980044
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 978
Rozwiń więcej danych
410,27
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
410,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP210302
Długość [mm]: 969
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
407,11
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
407,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWCT051
238,90
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
238,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499210265
Długość [mm]: 951
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
351,40
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
351,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27128
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej
Rozwiń więcej danych
276,89
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
276,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27126
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej
Rozwiń więcej danych
304,60
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
304,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB181524
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 7.952
Rozwiń więcej danych
321,17
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
321,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC8523
Długość [mm]: 650
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
529,00
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
529,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR449124
Długość [mm]: 655
Wymiar gwintu: M24 x 1,5
Rozwiń więcej danych
262,77
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
262,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRL1655610
Strona zabudowy: Z prawej
514,13
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
514,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADS1401R
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Długość 1 [mm]: 970
524,17
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
524,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX492320
313,80
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
313,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX492323
269,21
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
269,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27063
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 958
Rozwiń więcej danych
350,88
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
350,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27125
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z lewej
Rozwiń więcej danych
263,97
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
263,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG302004190156
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
385,59
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
385,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
503,66
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
503,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 407, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 407 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 407 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach PEUGEOT 407 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 407, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 407 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.