55 produktów
Wybierz auto
042140144980043
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 653
Rozwiń więcej danych
415,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
415,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510491165
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 978
Rozwiń więcej danych
316,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
316,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
042140144980044
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 978
Rozwiń więcej danych
406,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
406,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP210302
Długość [mm]: 969
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
403,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
403,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR449124
Długość [mm]: 655
Wymiar gwintu: M24 x 1,5
Rozwiń więcej danych
261,51
zł/szt.
Kraków: pt. 06.06
U ciebie: pt. 06.06
261,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510490911
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 995
Rozwiń więcej danych
297,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
297,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
372,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
372,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499210265
Długość [mm]: 951
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
303,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
303,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499210266
Długość [mm]: 678
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
300,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
300,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP210283
Długość [mm]: 866
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
388,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
388,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499210310
Długość [mm]: 670
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
211,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
211,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY40144980093
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 969
Rozwiń więcej danych
388,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
388,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
554,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
554,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
MAX491844
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 653
Rozwiń więcej danych
220,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
220,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB182966
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 6.34
Rozwiń więcej danych
336,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
336,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDK66044
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 969
Rozwiń więcej danych
435,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
435,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400302004190046
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
410,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
410,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWCT025
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny
293,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
293,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC8523
Długość [mm]: 650
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
474,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
474,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDK66041
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 952
Rozwiń więcej danych
429,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
429,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 407, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 407 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 407 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach PEUGEOT 407 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 407, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 407 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.