54 produktów
Wybierz auto
0510491165
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 978
Rozwiń więcej danych
316,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
316,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
042140144980043
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 653
Rozwiń więcej danych
415,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
415,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
042140144980044
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 978
Rozwiń więcej danych
406,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
406,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP210302
Długość [mm]: 969
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
403,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
403,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR449124
Długość [mm]: 655
Wymiar gwintu: M24 x 1,5
Rozwiń więcej danych
261,51
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
261,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510490911
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 995
Rozwiń więcej danych
297,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
297,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDK66041
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 952
Rozwiń więcej danych
429,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
429,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDK59015
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 678
Rozwiń więcej danych
398,61
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
398,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADS6736L
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 24
Długość 1 [mm]: 667
368,84
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
368,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWCT051
236,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
236,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP210285
Długość [mm]: 661
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
282,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
282,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499210435
Rodzaj skrzyni biegów: Dla automatyki skrzyni 6-biegowej
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
393,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
393,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC8483
Długość [mm]: 958
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
484,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
484,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400302004190046
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
410,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
410,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB182882
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 7.396
Rozwiń więcej danych
357,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
357,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC4526
Długość [mm]: 961
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
523,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
523,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR454231
Długość [mm]: 670
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
252,04
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
252,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
498,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
498,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
654,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
654,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
680,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
680,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 407, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 407 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 407 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach PEUGEOT 407 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 407, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 407 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.