21 produktów
Wybierz auto
GSP210425
Długość [mm]: 855
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
362,03
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
362,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP210423
Długość [mm]: 635
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
269,22
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
269,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491798
Długość [mm]: 655
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
324,46
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
324,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
315,21
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
315,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKFVKJC4540
Długość [mm]: 955
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
655,98
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
655,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP217221
Długość [mm]: 624
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
312,58
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
312,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
0408170831
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozwiń więcej danych
737,95
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
737,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491710
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
356,14
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
356,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491797
Długość [mm]: 638
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
294,23
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
294,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491800
Długość [mm]: 864
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
365,35
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
365,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491801
Długość [mm]: 997
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
356,14
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
356,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP217220
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 648
Rozwiń więcej danych
336,15
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
336,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP210440
Długość [mm]: 973
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
458,34
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
458,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
318,53
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
318,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
611,22
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
611,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
0499218291
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 977
Rozwiń więcej danych
312,01
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
312,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP210422
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
311,46
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
311,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491799
Długość [mm]: 650
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
314,00
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
314,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491709
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozwiń więcej danych
283,89
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
283,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP210424
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
301,89
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
301,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 807, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 807 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 807 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach PEUGEOT 807 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 807, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 807 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.