-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
97 produktów
Wybierz auto
042140144980043
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 653
Rozwiń więcej danych
415,12
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
415,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510491165
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 978
Rozwiń więcej danych
316,28
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
316,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
042140144980044
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 978
Rozwiń więcej danych
406,32
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
406,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510490462
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 641
Rozwiń więcej danych
226,82
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
226,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP210081
Długość [mm]: 935
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
307,97
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
307,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510491127
Długość [mm]: 958
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
228,02
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
228,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPWPE053
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Ilość zębów: 28
Rozwiń więcej danych
413,16
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
413,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX490461
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 942
Rozwiń więcej danych
284,95
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
284,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27062
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 1003
Rozwiń więcej danych
383,04
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
383,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB181915
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 7.76
Rozwiń więcej danych
272,38
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
272,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB182966
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 6.34
Rozwiń więcej danych
336,91
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
336,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC4041
Długość [mm]: 652.5
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
430,45
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
430,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC4978
Długość [mm]: 938.5
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
427,33
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
427,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRL1655610
Strona zabudowy: Z prawej
509,19
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
509,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRL1628611
Strona zabudowy: Z lewej
Długość [mm]: 641
Rozwiń więcej danych
340,98
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
340,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
507,51
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
507,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
NTYNPWCT133
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozwiń więcej danych
393,61
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
393,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWPE099
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozwiń więcej danych
339,52
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
339,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDK59013
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 610
Rozwiń więcej danych
330,75
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
330,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDK59015
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 678
Rozwiń więcej danych
398,61
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
398,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT EXPERT, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT EXPERT można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT EXPERT jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach PEUGEOT EXPERT półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT EXPERT, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT EXPERT są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.