Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do PEUGEOT EXPERT II

57 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa MEYLE 40-14 498 0043

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 653

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

415,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

415,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1165

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 978

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

316,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

316,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 40-14 498 0044

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 978

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

406,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

406,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190154

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

421,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

421,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6736L

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 24

Długość 1 [mm]: 667

368,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

368,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS1401R

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Długość 1 [mm]: 970

519,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

519,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa METELLI 17-1134

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

760,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

760,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

310,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

310,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

266,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

266,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1049

Strona zabudowy: Z lewej

245,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

245,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6736R

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 24

415,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

415,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1127

Długość [mm]: 958

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

228,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

228,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS1401L

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 37

396,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

396,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305131

Długość [mm]: 676

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

554,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

554,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa FAST FT27127

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

229,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

229,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-CT-026

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

314,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

314,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203137

Długość [mm]: 609

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

368,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

368,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210234

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

309,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

309,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 1491

Długość [mm]: 608

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

580,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

580,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK59.015

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 678

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

398,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

398,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT EXPERT II

Wał napędowy w samochodzie PEUGEOT EXPERT II – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie PEUGEOT EXPERT II?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT EXPERT II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie PEUGEOT EXPERT II?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT EXPERT II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie PEUGEOT EXPERT II – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT EXPERT II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie PEUGEOT EXPERT II

W pojazdach PEUGEOT EXPERT II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT EXPERT II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

PEUGEOT EXPERT II – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT EXPERT II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.