57 produktów
Wybierz auto
0510491165
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 978
Rozwiń więcej danych
301,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
301,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
042140144980043
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 653
Rozwiń więcej danych
419,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
419,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
042140144980044
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 978
Rozwiń więcej danych
411,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
411,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27127
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z lewej
Rozwiń więcej danych
229,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
229,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0404DK59004
Długość [mm]: 981
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
572,81
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
572,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499299214
Długość [mm]: 978
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
267,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
267,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400302004190045
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
307,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
307,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
491,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
491,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
FASFT27051
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 608
Rozwiń więcej danych
265,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
265,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC8525
Długość [mm]: 968.3
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
531,49
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
531,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR467202
Długość [mm]: 977.3
Wymiar gwintu: M24 x 1,5
Rozwiń więcej danych
290,04
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
290,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR462159
Długość [mm]: 958
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
262,08
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
262,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR454235
Długość [mm]: 655
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
213,63
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
213,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
318,67
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
318,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRL1655610
Strona zabudowy: Z prawej
509,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
509,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB182882
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 7.396
Rozwiń więcej danych
364,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
364,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWCT133
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozwiń więcej danych
343,22
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
343,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27126
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej
Rozwiń więcej danych
270,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
270,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27063
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 958
Rozwiń więcej danych
347,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
347,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDK59015
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 678
Rozwiń więcej danych
398,61
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
398,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT EXPERT II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT EXPERT II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT EXPERT II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach PEUGEOT EXPERT II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT EXPERT II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT EXPERT II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.