91 produktów
Wybierz auto
0510490487
Strona zabudowy: Z lewej
Długość [mm]: 594
Rozwiń więcej danych
184,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
184,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB182693
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 5.706
Rozwiń więcej danych
247,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
247,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499299196
Długość [mm]: 869
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
301,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
301,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499210015
Długość [mm]: 868
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
212,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
212,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG302004190148
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
274,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
274,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
538,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
538,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
HAR463337
Długość [mm]: 593
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
210,74
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
210,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR449000
Długość [mm]: 587
Wymiar gwintu: M24 x 1,5
Rozwiń więcej danych
245,25
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
245,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR432774
Długość [mm]: 867
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
213,13
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
213,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR421010
Długość [mm]: 865
Wymiar gwintu: M24 x 1,5
Rozwiń więcej danych
185,97
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
185,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SNRDK66039
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 630
Rozwiń więcej danych
297,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
297,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR432775
Długość [mm]: 593
Wymiar gwintu: M24 x 1,5
Rozwiń więcej danych
231,93
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
231,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKJC6995
Długość [mm]: 855.6
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
319,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
319,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27122
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej
Rozwiń więcej danych
277,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
277,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27139
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z lewej
Rozwiń więcej danych
283,58
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
283,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27176
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej
Rozwiń więcej danych
252,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
252,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499210025
Długość [mm]: 593
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
215,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
215,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499210128
Długość [mm]: 594
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
299,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
299,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC6994
Długość [mm]: 593
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
315,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
315,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWCT019
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny
261,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
261,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT PARTNER I, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT PARTNER I można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT PARTNER I jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach PEUGEOT PARTNER I półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT PARTNER I, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT PARTNER I są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.