45 produktów
Wybierz auto
0499245104
Długość [mm]: 925
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
280,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
280,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC3858
Długość [mm]: 629
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
357,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
357,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27124
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej
Rozwiń więcej danych
258,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
258,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB181916
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 5.819
Rozwiń więcej danych
296,87
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
296,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC4479
Długość [mm]: 925
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
378,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
378,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499245105
Długość [mm]: 625
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
239,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
239,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY40144980032
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 925
Rozwiń więcej danych
368,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
368,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDK59014
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 593
Rozwiń więcej danych
322,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
322,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDK66036
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 583
Rozwiń więcej danych
309,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
309,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
416,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
416,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
FASFT27141
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z lewej
Rozwiń więcej danych
248,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
248,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT27140
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 936
Rozwiń więcej danych
303,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
303,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADS6726RA
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 24
428,27
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
428,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRL3447611
Strona zabudowy: Z lewej
Długość [mm]: 625
Rozwiń więcej danych
381,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
381,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491884
Długość [mm]: 615.3
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
255,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
255,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491885
Długość [mm]: 950
Wymiar gwintu: 24x1.5
Rozwiń więcej danych
349,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
349,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510490899
Strona zabudowy: Z lewej
Długość [mm]: 625
Rozwiń więcej danych
227,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
227,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
710,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
710,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
SNRDK66048
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 872
Rozwiń więcej danych
322,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
322,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
659,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
659,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT PARTNER II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT PARTNER II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT PARTNER II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach PEUGEOT PARTNER II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT PARTNER II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT PARTNER II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.