4 produkty
Wybierz auto
NIS707293
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
412,38
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
412,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCNGCH009
Długość sieci [mm]: 170
Szerokość sieci [mm]: 158
Rozwiń więcej danych
76,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
76,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040970975
Wymiary radiatora: 282 x 182 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
146,35
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
146,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCNGCH008
Długość sieci [mm]: 282
Szerokość sieci [mm]: 182
Rozwiń więcej danych
128,57
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
128,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe CHRYSLER VOYAGER. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu CHRYSLER VOYAGER jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie CHRYSLER VOYAGER jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.