5 produktów
Wybierz auto
ABA0020150004
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 280x158x42
Rozwiń więcej danych
70,27
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
70,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040970016
Wymiary radiatora: 280 x 157 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
89,49
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
89,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,43
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
74,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AVALC6074
Wymiary radiatora: 280x158x42
Materiał: Aluminium, tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
89,84
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
89,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH63000S
Strona zabudowy: Z tyłu
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez klimatyzacji
Rozwiń więcej danych
123,73
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
123,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe LANCIA KAPPA SW. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu LANCIA KAPPA SW jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie LANCIA KAPPA SW jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.