5 produktów
Wybierz auto
HAR614210
Wymiary radiatora: 245 x 147 x 44 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Rozwiń więcej danych
207,43
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
207,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
044654351
347,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
347,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
040972208
Wymiary radiatora: 245 x 147 x 44 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
418,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
418,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
507,65
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
507,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
040972209
Wymiary radiatora: 245 x 147 x 44 mm
Specyfikacja: Front heater
Rozwiń więcej danych
396,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
396,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe NISSAN MURANO I. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu NISSAN MURANO I jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie NISSAN MURANO I jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.