Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 26
Szerokość [mm]: 185.7
Rozwiń więcej danych
346,48
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
346,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 26
Szerokość [mm]: 185.7
Rozwiń więcej danych
469,04
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
469,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Długość sieci [mm]: 175
Rozwiń więcej danych
342,99
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
342,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiary radiatora: 175 x 186 x 26 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
318,31
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
318,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiary radiatora: 175 x 186 x 26 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
289,41
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
289,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
277,79
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
277,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe NISSAN QASHQAI I. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu NISSAN QASHQAI I jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie NISSAN QASHQAI I jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.