5 produktów
Wybierz auto
347,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
347,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALAH258000S
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
Długość sieci [mm]: 204
Rozwiń więcej danych
320,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
320,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
040972671
Wymiary radiatora: 205 x 155 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
245,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
245,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
044654366
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
178,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
178,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG350218512000
Długość sieci [mm]: 203
Szerokość sieci [mm]: 154
Rozwiń więcej danych
152,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe OPEL ASTRA K. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu OPEL ASTRA K jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie OPEL ASTRA K jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.