Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do SAAB

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 044654275

Nagrzewnica NRF 54275

Grubość [mm]: 32, Szerokość [mm]: 165.5, Wysokość [mm]: 185, Materiał: Aluminium, Jakość/Kl...
141,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VEMV40610005

Nagrzewnica VEMO V40-61-0005

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna, Wymiary radiatora: 185 ...
273,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VAL811554

Nagrzewnica VALEO 811554

Grubość [mm]: 32, Szerokość [mm]: 188, Wysokość [mm]: 180, Ciężar [kg]: 0.816, Materiał: Al...
358,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
130,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 040972657

Nagrzewnica NISSENS 72657

Wymiary radiatora: 207 x 177 x 42 mm, Materiał żeber chłodzących: Aluminium, Rodzaj chłodnicy: ...
81,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR605783

Nagrzewnica HART 605 783

Wymiary radiatora: 207 x 177 x 42 mm, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdów z...
65,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiary radiatora: 205x182x42, Materiał żeber chłodzących: Aluminium, Materiał zbiornika wody (...
60,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR608012

Nagrzewnica HART 608 012

Wymiary radiatora: 185 x 166 x 32 mm, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdów z...
77,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 040973377

Nagrzewnica NISSENS 73377

Wymiary radiatora: 185 x 166 x 32 mm, Materiał żeber chłodzących: Aluminium, Rodzaj chłodnicy: ...
150,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 044654367

Nagrzewnica NRF 54367

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu, Artykuł uzupełniający / in...
260,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 044658255

Nagrzewnica NRF 58255

Grubość [mm]: 42, Szerokość [mm]: 182, Wysokość [mm]: 205, Materiał: Aluminium, Artykuł uzup...
83,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MALAH13000S

Nagrzewnica MAHLE AH 13 000S

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z/bez klimatyzacji, Artykuł uzupełniający / informacja uzupe�...
166,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB

Nagrzewnica w samochodzie SAAB – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe SAAB. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie SAAB?

Nagrzewnica samochodu SAAB jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie SAAB jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

SAAB – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.