Powiadom mnie o dostępności

Rezystory dmuchaw do FORD C-MAX II

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

120,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 111, Szerokość [mm]: 46, Wysokość [mm]: 38, Ciężar [kg]: 0.11, Ilość połą...
353,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z klimatyzacją, Wersja: produced by Visteon
625,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z klimatyzacją, Gwarancja: 5 lat gwarancji
540,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie znamionowe: 12, Wersja: produced by Visteon
234,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 5, Napięcie znamionowe: 12
140,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
71,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
123,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
39,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Rezystor dmuchawy w samochodzie FORD C-MAX II

Rezystor dmuchawy inaczej zwany rezystorem wentylatora nagrzewnicy jest elementem układu elektrycznego w samochodzie FORD C-MAX II. Element ten odpowiada za określenie mocy nadmuchu, a także intensywności pracy klimatyzacji i ogrzewania w pojeździe. Działanie rezystora dmuchawy reguluje się poprzez odpowiednie przełączniki, suwaki bądź pokrętła, które aktywują właściwy obwód rezystora i zmieniają moc nadmuchu w aucie.

Jakie są najczęstsze objawy awarii rezystora dmuchawy w aucie FORD C-MAX II?

Najczęściej pojawiającym się objawem awarii rezystora dmuchawy w samochodzie FORD C-MAX II jest problem z kontrolowaniem siły nawiewu. W takim przypadku ustawienie odpowiedniej intensywności działania dmuchawy jest bardzo utrudnione: albo jest zbyt duża, albo zbyt słaba. Możliwa jest sytuacja, w której na kilkustopniowym panelu sterowania nawiewem, pierwsze dwa stopnie nie będą działać, natomiast na ostatnim poziomie wentylacja załączy się poprawnie. Drugim częstym objawem awarii rezystora dmuchawy jest całkowity brak nawiewu z wentylacji. Należy pamiętać, że taka usterka może być również spowodowana kilkoma innymi przyczynami, np. uszkodzeniem bezpiecznika czy zatkanym wylotem.

FORD C-MAX II – czy można jeździć z niedziałającym rezystorem dmuchawy?

Jazda z niesprawnym rezystorem dmuchawy jest niebezpieczna szczególnie w jesienno-zimowym okresie. Element ten znacząco wpływa na komfort kierowcy i pasażerów. Ponadto dzięki ogrzewaniu można również zminimalizować parowanie szyb i ich zamarzanie, co bezpośrednio wpływa na dobrą widoczność podczas jazdy. Niedziałający rezystor dmuchawy warto wymienić jak najszybciej od wykrycia usterki, aby móc prowadzić samochód FORD C-MAX II komfortowo i bezpiecznie w każdych warunkach pogodowych. Naprawa tego elementu nie jest zalecana. Rezystor dmuchawy to komponent, którego nie poddaje się regeneracji.