14 produktów
Wybierz auto
Długość przewodu [mm]: 995
Ilość połączeń: 5
1 851,61
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 851,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA57076
Dla numeru oe: 059 907 807 aa, 059 907 807 j
Strona zabudowy: Z przodu
Rozwiń więcej danych
1 613,97
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 613,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0899195
1 405,69
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 405,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0899278
Strona zabudowy: Za turbosprężarką
1 387,51
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 387,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0899190
1 340,34
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 340,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0899188
1 390,54
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 390,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV10720083
Napięcie [v]: 12
Rodzaj napędu: Napęd na 4 koła
Rozwiń więcej danych
909,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
909,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV10720092
Napięcie [v]: 12
Długość przewodu [mm]: 995
Rozwiń więcej danych
1 050,31
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
1 050,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV10720112
Napięcie [v]: 12
Długość przewodu [mm]: 395
Rozwiń więcej danych
1 049,31
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
1 049,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0899193
1 543,54
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 543,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV10720100
Napięcie [v]: 12
Długość przewodu [mm]: 590
Rozwiń więcej danych
1 227,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 227,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV10720165
Strona zabudowy: Za turbosprężarką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze sterownikiem
Rozwiń więcej danych
1 316,87
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
1 316,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0899242
1 806,22
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 806,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV10720082
Napięcie [v]: 12
Długość przewodu [mm]: 590
Rozwiń więcej danych
956,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
956,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Czujnik NOx, czyli czujnik tlenków azotu, składa się z jednostki sterującej i jednostki czujnika. W samochodzie VW jest on zamontowany w układzie wydechowym i służy do pomiaru zawartości tlenków azotu w spalinach pojazdu. Informacja z czujnika NOx trafia do jednostki sterującej silnika. Na jej podstawie, określane są niektóre parametry pracy silnika. Jeżeli czujnik NOx nie działa poprawnie, może mieć to wpływ na niewłaściwą pracę silnika. Może to spowodować przejście pojazdu w tryb awaryjny.
Czujnik tlenków azotu, jak każdy podzespół elektryczny jest narażony na usterki. Jego awaria może objawiać się na kilka sposobów. Najczęściej spotykanym objawem są wahania prędkości obrotowej silnika podczas rozruchu na zimno. Zdarza się także, że silnik pojazdu VW szarpie podczas ruszania z miejsca. Innym objawem jest zwiększone zużycie paliwa.
Jazda z uszkodzonym czujnikiem tlenków azotu jest nie tylko niebezpieczna dla silnika samochodu VW, ale także nieprzyjazna dla środowiska. Niepoprawna praca czujnika NOx to więcej szkodliwych związków chemicznych, przedostających się do atmosfery. Rozwiązaniem jest oczywiście wymiana czujnika na nowy. Zazwyczaj jest to prosta procedura, z którą powinien poradzić sobie każdy warsztat samochodowy. Nieco większym problemem jest cena samego czujnika, który nie należy do najtańszych podzespołów. Zawsze jednak należy kupić nowy produkt, gdyż naprawa uszkodzonego czujnika NOx, podobnie jak innych części elektrycznych, jest niewskazana.