17 produktów
Wybierz auto
FAC108394
Długość [mm]: 380
Długość przewodu [mm]: 410
257,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
257,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
CALLS100232
Ilość połączeń: 5
251,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
251,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6PA358103141
Długość przewodu [mm]: 292
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Rozwiń więcej danych
288,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
288,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA33104087
Ciężar [kg]: 0.097
Gwint zewn. [mm]: M18 x 1,5
Rozwiń więcej danych
280,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
280,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAC108391
271,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESLPL009
154,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
154,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1998394
Długość [mm]: 380
Długość przewodu [mm]: 410
268,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
268,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
EPS1998391
282,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
282,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0281004196
Ilość biegunów: 5
302,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
302,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0258027160
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 250000
299,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
299,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS025803004Y
Wymiar gwintu: M 18 x 1,5
Liczba przewodów: 4
280,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
280,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS025803005G
Wymiar gwintu: M 18 x 1,5
Długość całkowita [mm]: 517
Rozwiń więcej danych
278,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
278,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS025803001M
178,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
178,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
254,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
254,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB177388
Ciężar [kg]: 0.097
Gwint zewn. [mm]: M18 x 1,5
Rozwiń więcej danych
259,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
259,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV25760041
Długość przewodu [mm]: 480
Ilość przewodów: 5
Rozwiń więcej danych
334,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
334,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESLCT008
177,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
177,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sonda lambda mierzy skład spalin przepływających przez układ wydechowy samochodu LAND ROVER RANGE ROVER IV. Dzięki temu moduł zarządzający pracą silnika może optymalnie dobierać dawkę paliwa i regulować skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Sonda lambda umożliwia zachowanie odpowiednich proporcji paliwa oraz powietrza w mieszance. Optymalna mieszanka dla silnika benzynowego – taka, w której na 1 kg spalonego paliwa przypada 14,7 kg powietrza – jest nazywana mieszanką stechiometryczną. Zachowanie proporcji paliwa i tlenu możliwie zbliżonych do stechiometrycznych przekłada się na sprawną pracę katalizatora redukującego szkodliwe substancje w spalinach.
O niesprawności sondy lambda informuje kontrolka „check engine” na desce rozdzielczej. Kontrolka silnika może sygnalizować również inne awarie, dlatego nieprawidłowe działanie sondy należy zweryfikować poprzez odczyt błędów i diagnostykę komputerową. Nieprawidłowe odczyty sondy lambda uniemożliwiają dobór optymalnych proporcji mieszanki paliwowo-powietrznej, co przekłada się na pracę silnika i zachowanie samochodu podczas jazdy. Da się wówczas zauważyć spadek mocy, a także problemy z osiąganiem prędkości oraz wkręcaniem silnika na wysokie obroty. Zdarzają się także przypadki gaśnięcia silnika. Objawem awarii jest także zwiększone spalanie, które może wzrosnąć nawet o połowę.
Jazda samochodem LAND ROVER RANGE ROVER IV z niesprawną sondą lambda prowadzi w dłuższym okresie do poważnej awarii katalizatora spalin. W efekcie traci on swoją warstwę aktywną i możliwość skutecznego oczyszczania spalin.
Powodem uszkodzenia sondy lambda może być niska jakość tankowanego paliwa. Awarię powodują również cząsteczki wody lub oleju przedostające się do układu wydechowego. Wśród przyczyn problemów z sondą lambda należy wymienić także możliwość zerwania lub przetarcia przewodów łączących sondę z komputerem pokładowym.