9 produktów
Wybierz auto
SKV30SKV028
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.08
Rozwiń więcej danych
149,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
149,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDO2910000216000
Ilość biegunów: 2
Układ wydechowy: Za katalizatorem
301,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
301,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAC220146
Rozmiar klucza: 17
221,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
221,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 257
Ilość biegunów: 2
177,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
177,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF707075
Napięcie [v]: 12
Wymiar gwintu: M14x1.5
Rozwiń więcej danych
165,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV30SKV306
149,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
149,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELTS30074
Długość przewodu [mm]: 170
Ilość połączeń: 2
280,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
280,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE708369340
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
180,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.07
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
230,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
230,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Aby silnik samochodu mógł pracować w optymalnych warunkach, konieczna jest stała kontrola temperatury oleju, płynu chłodzącego, powietrza, a nawet spalin. Za tę ostatnią kwestię odpowiada czujnik temperatury spalin. Jest on niezbędnym elementem układu recyrkulacji spalin, potrzebny także do prawidłowej pracy filtra cząstek stałych czy katalizatora. Czujnik temperatury spalin w pojeździe VW GOLF IV zabezpiecza silnik przed przegrzaniem i jest elementem systemu autodiagnostyki silnika.
Obecnie w motoryzacji stosuje się dwa typy czujników temperatury spalin – NTC lub PTC. Czujniki NTC zawierają metalowe elementy, których rezystancja maleje, kiedy temperatura rośnie. Czujniki PTC wykazują wzrost rezystancji przy wzroście temperatury. W przypadku samochodu VW GOLF IV przed wymianą elementu należy upewnić się, który rodzaj czujnika zamontowano w pojeździe. Najlepiej sugerować się numerem części oryginalnej.
Czujniki temperaturowe, takie jak czujnik temperatury spalin, pracują w trudnych warunkach. Zdarza się zatem, że z czasem odmawiają posłuszeństwa. Kiedy taki czujnik działa nieprawidłowo, objawem może być zwiększone zużycie paliwa, przegrzewanie się katalizatora czy niewłaściwe ciśnienie doładowania silnika. Należy poddać samochód badaniu testerem diagnostycznym, aby zweryfikować, czy przyczyną usterek jest niewłaściwa praca czujnika. W pojazdach VW GOLF IV naprawa czujnika temperatury spalin nie wchodzi w grę. Musi on zostać wymieniony na nowy element.