15 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 2
266,80
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
266,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Kordieryt
Norma emisji spalin: Euro 4
Rozwiń więcej danych
1 566,34
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
1 566,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: Oe
349,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
349,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: Am
613,32
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
613,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX276039
Materiał: Kordieryt
1 187,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
1 187,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 2
472,56
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
472,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 2
290,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
290,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 2
464,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
464,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
349,34
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
349,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX276053
Jakość: Standard neuteil
Dopuszczony dla rodzaju silnika (gra): Olej napędowy
1 259,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
1 259,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 2
271,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
271,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: Oe
349,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
349,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYDPFFR004
Jakość: Cordierite
Długość [mm]: 1450
Rozwiń więcej danych
1 762,98
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
1 762,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
358,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
358,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: Oe
311,60
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
311,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Filtr cząstek stałych do samochodu FORD TRANSIT VI odpowiada za wyłapywanie cząsteczek sadzy, będących efektem ubocznym spalania paliwa w silniku. Początkowo rozwiązanie stosowano wyłącznie w silnikach diesla. Z czasem coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin wymusiły konieczność montowania filtra DPF również w jednostkach benzynowych, gdzie oznaczono je symbolem GPF.
Z czasem filtr DPF ulega zapchaniu. Wówczas konieczne jest przeprowadzenie wypalania cząstek nagromadzonych w filtrze. Wskutek odpowiedniej procedury przeprowadzanej podczas jazdy temperatura wewnątrz filtra zostaje podniesiona do około 500 ℃. Wówczas sadza zostaje wypalona w popiół, dzięki czemu filtr odzyska część utraconej przepustowości. Użytkując regularnie samochód FORD TRANSIT VI z filtrem DPF na trasie, wypalanie filtra powinno być automatyczne. W przypadku intensywnej jazdy miejskiej konieczne może być przeprowadzanie wypalania w serwisie.
Wypalanie filtra cząstek stałych nie pozwala odzyskać całkowitej sprawności tego podzespołu. Dlatego z czasem w samochodzie FORD TRANSIT VI konieczna może być wymiana filtra DPF na nowy. Podczas standardowego użytkowania z uwzględnieniem jazdy na trasie, dopalanie filtra cząstek stałych odbywa się co około 400-800 kilometrów. Żywotność filtra jest natomiast szacowana na około 250 tysięcy kilometrów. Jednak zaniedbania i brak regularnej jazdy pasywnej na trasie, która pozwala wypalić filtr, może skrócić okres użytkowania filtra cząstek stałych nawet o połowę.