Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Filtry cząstek stałych DPF do FORD TRANSIT VI

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

516,90

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

516,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Materiał: Kordieryt

Norma emisji spalin: Euro 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 551,28

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

1 551,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

460,93

zł/szt.

Kraków: pt. 28.02

U ciebie: pt. 28.02

460,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

373,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

373,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

297,03

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

297,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

354,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

354,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

296,46

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

296,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

345,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

345,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Jakość: Cordierite

Długość [mm]: 1450

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 746,03

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

1 746,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

404,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

404,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

382,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

382,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Materiał: Kordieryt

1 175,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

1 175,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

347,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

347,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Jakość: Standard neuteil

Dopuszczony dla rodzaju silnika (gra): Olej napędowy

1 252,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

1 252,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TRANSIT VI

Filtr cząstek stałych w samochodzie FORD TRANSIT VI – dla zachowania normy emisji spalin

Filtr cząstek stałych do samochodu FORD TRANSIT VI odpowiada za wyłapywanie cząsteczek sadzy, będących efektem ubocznym spalania paliwa w silniku. Początkowo rozwiązanie stosowano wyłącznie w silnikach diesla. Z czasem coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin wymusiły konieczność montowania filtra DPF również w jednostkach benzynowych, gdzie oznaczono je symbolem GPF.

Wypalanie filtra DPF w samochodzie FORD TRANSIT VI

Z czasem filtr DPF ulega zapchaniu. Wówczas konieczne jest przeprowadzenie wypalania cząstek nagromadzonych w filtrze. Wskutek odpowiedniej procedury przeprowadzanej podczas jazdy temperatura wewnątrz filtra zostaje podniesiona do około 500 ℃. Wówczas sadza zostaje wypalona w popiół, dzięki czemu filtr odzyska część utraconej przepustowości. Użytkując regularnie samochód FORD TRANSIT VI z filtrem DPF na trasie, wypalanie filtra powinno być automatyczne. W przypadku intensywnej jazdy miejskiej konieczne może być przeprowadzanie wypalania w serwisie.

Wymiana filtra cząstek stałych w samochodzie FORD TRANSIT VI

Wypalanie filtra cząstek stałych nie pozwala odzyskać całkowitej sprawności tego podzespołu. Dlatego z czasem w samochodzie FORD TRANSIT VI konieczna może być wymiana filtra DPF na nowy. Podczas standardowego użytkowania z uwzględnieniem jazdy na trasie, dopalanie filtra cząstek stałych odbywa się co około 400-800 kilometrów. Żywotność filtra jest natomiast szacowana na około 250 tysięcy kilometrów. Jednak zaniedbania i brak regularnej jazdy pasywnej na trasie, która pozwala wypalić filtr, może skrócić okres użytkowania filtra cząstek stałych nawet o połowę.