15 produktów
Wybierz auto
MAX276053
Jakość: Standard neuteil
Dopuszczony dla rodzaju silnika (gra): Olej napędowy
1 247,18
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
1 247,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: Oe
382,86
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
382,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
397,70
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
397,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 2
470,32
zł/szt.
Kraków: pt. 06.06
U ciebie: pt. 06.06
470,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX276039
Materiał: Kordieryt
1 175,93
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
1 175,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: Am
607,42
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
607,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Kordieryt
Norma emisji spalin: Euro 4
Rozwiń więcej danych
1 551,28
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
1 551,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 2
404,77
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
404,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
345,98
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
345,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 2
292,81
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
292,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: Oe
345,92
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
345,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYDPFFR004
Jakość: Cordierite
Długość [mm]: 1450
Rozwiń więcej danych
1 746,03
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
1 746,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: Oe
345,92
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
345,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 2
313,52
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
313,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 2
460,04
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
460,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Filtr cząstek stałych do samochodu FORD TRANSIT VI odpowiada za wyłapywanie cząsteczek sadzy, będących efektem ubocznym spalania paliwa w silniku. Początkowo rozwiązanie stosowano wyłącznie w silnikach diesla. Z czasem coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin wymusiły konieczność montowania filtra DPF również w jednostkach benzynowych, gdzie oznaczono je symbolem GPF.
Z czasem filtr DPF ulega zapchaniu. Wówczas konieczne jest przeprowadzenie wypalania cząstek nagromadzonych w filtrze. Wskutek odpowiedniej procedury przeprowadzanej podczas jazdy temperatura wewnątrz filtra zostaje podniesiona do około 500 ℃. Wówczas sadza zostaje wypalona w popiół, dzięki czemu filtr odzyska część utraconej przepustowości. Użytkując regularnie samochód FORD TRANSIT VI z filtrem DPF na trasie, wypalanie filtra powinno być automatyczne. W przypadku intensywnej jazdy miejskiej konieczne może być przeprowadzanie wypalania w serwisie.
Wypalanie filtra cząstek stałych nie pozwala odzyskać całkowitej sprawności tego podzespołu. Dlatego z czasem w samochodzie FORD TRANSIT VI konieczna może być wymiana filtra DPF na nowy. Podczas standardowego użytkowania z uwzględnieniem jazdy na trasie, dopalanie filtra cząstek stałych odbywa się co około 400-800 kilometrów. Żywotność filtra jest natomiast szacowana na około 250 tysięcy kilometrów. Jednak zaniedbania i brak regularnej jazdy pasywnej na trasie, która pozwala wypalić filtr, może skrócić okres użytkowania filtra cząstek stałych nawet o połowę.